Friday, September 14, 2012

Fever attack!

Rasa hari tu bru je dia kne demam kn. Kali ni kene lg. Hoo wait till 3am bru dia tdo. Sgt sleepy. Entah apa lg yg tk kene th. Rasa hari tu mmg dh ok dh. Antibiotik pun aku habis kn 7 hari. Ruam pun dh nek byk. Dia pun dh cukup rehat. Aku sanggup tk kuar jenjalan nk bg dia btul2 rehat. Kuar pun crik brg dapo je la. Masak tu perlu!
First aku da check gusi dia kot nk tumbuh gigi ke tk de jugak gigi. Mmg ada nmpak dia drbling tp tk de pon gigi. Nk kata cuaca dia stay in house je. Entah la mati akal aku. Paling tk bes dia tk suka pakai tempek kepala tu. So kene la aku basahkn rambut dia.
Siang badab dia ok p mlm suhu dia nek smpai aku kene kuat kn ekon nk bg dia sejuk. Huhu aku la sejuk. Cepat la baik anak oiii mama pening pala dh pk apasal demam ni

Siang nmpak aktif je kn dia men. Tunggu la mlm nnti


No comments:

Post a Comment