Friday, December 31, 2010

2010 dalam sejarah

Aku cuba tulis apa yang aku paling ingat sepanjang tahun 2010...

JANUARY -
Tak banyak aktiviti sebab awal tahu kitorg melahu je. Hubby pun masa ni baru lepas kuar spital buang batu dalam hempedu. So kene banyak-banyak berehat.

FEBRUARY -
Mini Honeymoon kat Fraser Hill... walau pun tak mampu dari segi kewangan dan masa untuk g honeymoon mahal-mahal, kitorg jalan-jalan aje la kat tempat sejuk. Masa ni la Hubby mula berminat nk main ngan DSLR aku. Kalau tak mana nye nk dapat gambo aku. Asyik aku je jd kameraman.

MARCH -
Pickup our first house key! seronok dapan kunci rumah baru tk sabar-sabar nak renovate rumah. Cepat renovate cepat bleh pindah.

APRIL -
Shopping untuk rumah.. yeay! beli sofa, beli washing machine, beli fridge, beli lampu, beli kipas suma la nk beli wakakaka... sampai abis duit bulan ni abis. Lepas rumah dah ready kita PINDAH! yeay!!! Bulan ni jugak aku berjaya menamatkan kursus bahasa Mandarin dengan result yang hampir cemerlang... chet! dapat no 2 je dalam kelas. kurang 2 mata je dr best student... huhuhuh skit keciwa!

MAY -
Our wedding aniversary. Dah masuk 2 tahun dah kawen. Tapi masih belum di kurniakan rezeki (anak). Tak pe la lepas ni usaha lebih-lebih lagi. For the first time Hubby beli kan sejambak bunga. Sebelum ni punyer seksa la nak dapat. Me? tk bagi dia apa-apa hadiah pun. Just masak special je untuk dia malam tu. Tgh kompol duit nk beli kan hadiah birthday dia on August.

JUNE -
Tengah konsider nk pg wat infertility treatment kat mana ni...

JULY -
Anis dapat masuk UPM...

AUGUST -
Hubby's Birthday! and bulan aku kene masuk hospital sebab kene gastrik yang teruk. Time ni la scan kat pusrawi aku ade cyst sebesar 3cm++.. ayoyo!

SEPTEMBER -
Raya! untuk kali pertama beraya di rumah baru. Buat makan jemput saudara terdekat tapi habis rumah nk roboh di buat nyer. Macam-macam

OKTOBER -
Life macam biasa je kot hehehe lupa aaa...

NOVEMBER -
My Birthday! Pastu jalan-jalan jumpa Zira kat JB.

DECEMBER -
Proses membuat IUI... penutup bagi aktiviti sepanjang tahun. Semoga ada rezeki di tahun hadapan hehehehe.

No comments:

Post a Comment